مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 اسفند 1397 ساعت 10:312019-03-04سياسي

استقلال صنعتی و اقتصادی کشور در سایه خودباوری محقق می شود


باید به سمت خودباوری و تربیت نیروهای جوان پیش برویم تا فارغ التحصیلان ما علاوه بر اینکه روی پای خود بایستند برای تعدادی دیگر شغل ایجاد کنند و در سایه این خودباوری استقلال صنعتی و اقتصادی کشور را تضمین کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس، منصور غلامی وزیر علوم در مراسم سی و دومین جشنواره بین المللی خوارزمی در سالن اجلاس سران گفت: امیدواریم بتوانیم این جشنواره که محل مناسب و مجاری معرفی صاحبان علم و دانش است را حفظ کنیم، تعداد بسیار زیادی از محققان با سابقه و دانش پژوهان را در کنار خود داریم و بصورت نمادین و در فرایند گزینش علمی افرادی را معرفی می کنیم.

وی گفت: رفت و آمد محققان و اعزام دانشجویان به خارج کشور و پذیرش دانشجویان خارجی یکی از ظرفیت های مهم مراکز علمی و فناوری است و باید تا حد توان تلاش کنیم تا این ارتباطات گسترش یابد زیرا بدون ارتباطات علمی حرکت میسر نیست.

غلامی گفت: دانشگاه ها در سال گذشته به سوی تبدیل دانش به فناوری حرکت کردند و این حرکت در راستای نوسازی صنعت و فناوری های موجود و زمینه های مختلفی که در سطح دنیا جز فناوری های به روز به حساب می آید دیده می شود  وی گفت: باید به سمت خودباوری و تربیت نیروهای جوان پیش برویم تا فارغ التحصیلان ما علاوه بر اینکه روی پای خود با ایستند برای تعداد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقلال صنعتی و اقتصادی کشور در سایه خودباوری محقق می شود

استقلال صنعتی و اقتصادی کشور در سایه خودباوری محقق می شود