مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 اسفند 1397 ساعت 14:052019-03-04اجتماعي

صدور پروانه فعالیت دفاتر «مشاوره» وزارت جوانان از سوی بهزیستی


رییس سازمان بهزیستی کشور از فعالیت 2800 مرکز مشاوره خانواده زیر نظر این سازمان در سراسر کشور خبر داد.

- صدور پروانه فعالیت دفاتر مشاوره وزارت جوانان از سوی بهزیستی رییس سازمان بهزیستی کشور از فعالیت 2800 مرکز مشاوره خانواده زیر نظر این سازمان در سراسر کشور خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وحید قبادی دانا در امضای تفاهم نامه سازمان بهزیستی کشور با وزارت ورزش و جوانان در خصوص ساماندهی مراکز تخصصی مشاوره ازدواج و خانواده با بیان اینکه نهاد خانواده یکی از کلیدی ترین نهادهای اجتماعی برای حفظ کیان جامعه است افزود: مشاوره های روانشناسی تخصصی ازدواج و خانواده برای جوانان قبل و بعد از ازدواج می تواند در حفظ این نهاد کمک کند.

وی با بیان اینکه یکی از مسائل این حوزه صدور مجوز برای مراکز مشاوره است، اظهار کرد: باید بوروکراسی در این زمینه به حداقل برسد و سردرگمی ها را کاهش دهیم.

رییس سازمان بهزیستی کشور در ادامه از فعالیت 2800 مرکز مشاوره خانواده زیر نظر این سازمان در سراسر کشور خبر داد و گفت: این مراکز عمدتا غیر دولتی هستند و در مناطق کمتر توسعه یافته نیز مراکز بیشتر دولتی درحال فعالیت اند.

قبادی دانا با اشاره به توافق نامه این سازمان با وزارت ورزش و جوانان گفت: این توافق نامه باعث ایجاد خدمت رسانی تخصصی تسهیل فعالیت این مرکز می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور پروانه فعالیت دفاتر «مشاوره» وزارت جوانان از سوی بهزیستی

صدور پروانه فعالیت دفاتر «مشاوره» وزارت جوانان از سوی بهزیستی