مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 اسفند 1397 ساعت 16:462019-03-04سياسي

گام دوم انقلاب بر عهده جوانان است/دشمن به دنبال تغییر افکار نسل جدید انقلاب است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، امیر دریادار حبیب الله سیاری بعد از ظهر امروز در همایش گام دوم انقلاب در تالار شایان مهر علوم پزشکی تبریز با اشاره به تاریخ کهن ایران اسلامی اظهار کرد: دشمنان در سال جاری تهدیدهای زیادی علیه ایران مبنی بر ندیدن چهلمین سال انقلاب و تابستان داغ داشتند ولی رهبر معظم انقلاب در این برهه از زمان گام دوم را مطرح کرده و چشم انداز 40 سال آینده را صادر کردند که نشان از اقتدار ایشان است و پاسخ به هرگونه یاوه گویی می باشد.

ایران در چهارراه جهان قرار دارد وی ادامه داد: در نقشه های جغرافیایی جهان با نگاه به موقعیت جمهوری اسلامی ایران می توان گفت که این منطقه در چهارراه جهان قرار گرفته و جایگاه ویژه ای دارد.

معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران خاطرنشان کرد: اگر در این جایگاه خود قدرتمند باشیم می توان از منابع و نعمات استفاده کنیم ولی اگر ضعیف باشیم همیشه زیردست خواهیم ماند.

وی با بیان اینکه ایران در جنگ جهانی اول اعلام بی طرفی کرد ولی در هر دو جنگ جهانی اول و دوم کشور ایران اشغال شد، توضیح داد: علت اشغال در جنگ جهانی اول به علت موقعیت استراتژیک کشور و در جنگ جهانی دوم به علت پل پیروزی بودن کشور بود که اشغال شدیم و چه بلاهایی سرمان آوردند که در فیلم یتیم خانه ایران برخی شرایط آن دوران نشان داده شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گام دوم انقلاب بر عهده جوانان است/دشمن به دنبال تغییر افکار نسل جدید انقلاب است

گام دوم انقلاب بر عهده جوانان است/دشمن به دنبال تغییر افکار نسل جدید انقلاب است