مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 اسفند 1397 ساعت 17:302019-03-04سياسي

رییس قوه قضاییه به سهم خواهان از بیت المال توجه نکند


یک استاد حقوق بین الملل با ابراز خرسندی از انتخاب فردی از خود قوه قضاییه به عنوان رییس دستگاه قضا، گفت: ریاست قوه قضاییه به فرمایشات مقام معظم رهبری در رابطه با راه اندازی کانون ها و مجموعه های اندیشه ورز در این حوزه توجه کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مسعود اخوان فرد، پیرامون بحث آسیب شناسی دستگاه قضا اظهار کرد: به تعبیر حضرت امام خمینی (ره) اگر قوه قضاییه اصلاح شود کل مملکت اصلاح می شود و اگر خدای ناکرده این قوه مشکل داشته باشد کل مملکت دچار اشکال می شود.

وی ادامه داد: قوه قضاییه در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران شرایطی دارد که اهمیت آن را بیشتر به رخ مردم می کشد، این قوه می تواند با روش صحیح باعث فروکش کردن بحران ها شود و برعکس در شرایطی می تواند بحران زا شود.

اخوان فرد اضافه کرد: مشکلی که در سال های قبل در ارتباط با روسای قوه قضاییه داشتیم این بود که هیچ کدام از آنها از قوه قضاییه نبودند و عمدتا از اساتید و صاحبنظرانی بودند که مسئولیت این کار را برعهده می گرفتند و به تعبیری در قوه قضاییه خود را محک می زدند، این درحالی است که در مسیر این تغییرات، ما با تغییرات وسیعی از حیث شکل و محتوا مواجه می شدیم که این خود یک آسیب بود و خوشبختانه این اولین باری است که فردی از خود قوه قضاییه مسئولیت را بر عهده می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس قوه قضاییه به سهم خواهان از بیت المال توجه نکند

رییس قوه قضاییه به سهم خواهان از بیت المال توجه نکند