مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 اسفند 1397 ساعت 18:002019-03-04سياسي

مادامی که جهان به انرژی نیاز دارد، نگاه جهانخواران به ایران طمع ورزانه است


رییس ستاد مشترک و معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: مادامی که انرژی و منطقه بیضی انرژی در جهان اهمیت داشته و جهان نیاز به انرژی دارد، - رییس ستاد مشترک و معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: مادامی که "انرژی" و "منطقه بیضی انرژی" در جهان اهمیت داشته و جهان نیاز به انرژی دارد، نگاه جهانخوارن به ایران طمع ورزانه خواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، امیر دریادار حبیب الله سیاری در همایش گام دوم انقلاب در تبریز، با تاکید بر این که جایگاه جغرافیایی ویژه و با اهمیت ایران، همواره مدنظر قدرت های جهان خوار و استکباری بوده است، گفت: نزدیک 70 درصد نفت و گاز جهان در منطقه بیضی انرژی جهان قرار دارد و بسیار مورد توجه قدرت های جهانی است.

ایران در وسط این بیضی انرژی قرار دارد.

وی با بیان این که بیانیه گام دوم انقلاب، پاسخی مقتدرانه به یاوه گویان بود، اظهار کرد: در شرایطی که دشمنان جمهوری اسلامی ایران تلاش می کردند تا انقلاب اسلامی چهل سالگی خود را جشن نگیرد، بیانیه گام دوم انقلاب توسط رهبر معظم انقلاب صادر شد که این موضوع نشانه اقتدار و قدرت ایران اسلامی است.

وی با تاکید بر این که ایران در نقطه ای قرار دارد که به عنوان چهارراه جهان مشهور است، افزود: ایران، موقعیت جغرافیایی ویژه ای در جهان دارد که اگر قدرتمن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مادامی که جهان به انرژی نیاز دارد، نگاه جهانخواران به ایران طمع ورزانه است

مادامی که جهان به انرژی نیاز دارد، نگاه جهانخواران به ایران طمع ورزانه است