مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 اسفند 1397 ساعت 12:262019-03-05بين الملل

گزارش اختصاصی فارس از کشتی توقیف شده توسط سپاه با 700 تُن ماهی+فیلم


نیروی دریایی سپاه اعلام کرده است که با هرگونه اقدام به صید غیرقانونی در آبهای جنوبی کشور برخورد خواهد کرد؛ ازجمله این موارد توقیف یک کشتی باری حامل 700 تُن ماهی صید شده غیرمجاز است.

- گروه امنیتی و دفاعی خبرگزاری فارس- مهدی بختیاری: طی ماههای گذشته، صید غیرقانونی ماهی توسط کشتی های چینی و برخی کشتی های ایرانی به روش ترال در آبهای جنوبی ایران در خلیج فارس و دریای عمان در رسانه ها خبرساز شد و اعتراضات زیادی را از جانب صیادان محلی و مردم مناطق جنوبی کشور برانگیخت.

روش ترال به زبان ساده نوعی صید ماهی به مقادیر بالاست که طی آن، تور بزرگ ماهیگیری توسط شناورها در بستر دریا کشیده می شود.

سازمان شیلات طی قراردادی با برخی شرکت های چینی، از سال 90، اجازه صید فانوس ماهیان (ماهی های غیر فلس دار) در منطقه جنوب را به آنها داده بود.

فانوس ماهیان، ماهی های کوچکی هستند که در دریا های عمیق زندگی کرده و حدود 65٪ از کل ماهیان زیست توده دریاهای عمیق را به خود اختصاص می دهند.

این گونه از آبزیان، در زمرهٔ ماهیانی هستند که بیشترین پراکنش، جمعیت و تنوع را در میان همه بی مهرگان دارند و نقش بوم شناسی مهمی را به عنوان شکار برای موجودات بزرگتر ایفا می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزارش اختصاصی فارس از کشتی توقیف شده توسط سپاه با 700 تُن ماهی+فیلم

گزارش اختصاصی فارس از کشتی توقیف شده توسط سپاه با 700 تُن ماهی+فیلم