موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - تامين اجتماعي - متناسب سازي - بازنشستگان تامين اجتماعي - انتخابات رياست - همسان سازي حقوق بازنشستگان - انتخابات رياست جمهوري - رياست جمهوري - همسان سازي حقوق - استقلال و پرسپوليس - بيمارستان روحاني بابل - موادفروشان - آرين بانك - زمين خواري لواسانات - اتحاديه بسكتبال غرب آسيا - جشنواره ملي روز جنگلبان - مديريت بحران آب - گازپروم - محمدرضا ميرشفيعي - ابن الدين حميدي - درباره برنامه دورهمي - گوليلمو ويكاريو - فرشاد قديري

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 اسفند 1397 ساعت 14:562019-03-08سياسي

مدیران در رفع مشکلات معیشتی و گران فروشی چاره اندیشی کنند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، امروز حجت الاسلام علی قابل در خطبه های این هفته نماز جمعه شهر قزوین با بیان اینکه تقوا زیباترین صفتی است که خداوند آن را دوست دارد، اظهار کرد: همه انسانها با داشتن این صفت می توانند در دنیا و آخرت سعادتمند باشند و در قیامت با چهره زیبایی خداوند متعال را ملاقات کنند.

وی بیان کرد: خداوند متعال به رسول اکرم(ص) فرمود تقوا پیشه کن زیرا سعادت انسان است، همین مطلب به ما می آموزد که در کسب تقوا تلاش کرده و به آن توجه ویژه ای کنیم.

قابل ابراز کرد: امروز هم همه مسلمانان با داشتن تقوا و ایمان می توانند در برابر منافقان و کفار مبارزه کرده و فتنه های آنها را خنثی کنند و به پیروزی دست یابند.

امام جمعه موقت قزوین اظهار کرد: خداوند متعال در آیات فراوان در قرآن کریم همیشه مسلمانان را در برابر کفار و منافقان توصیه کرده که هوشیار باشند و امروز هم این موضوع باید اولویت جدی همگان باشد زیرا آنها همیشه با خنجر از پشت ضربه می زنند.

وی خاطرنشان کرد: متأسفانه برخی افراد در جامعه القا می کنند که باید با همه بسازیم و با آمریکا مذاکره کنیم در حالی که دشمنان قابل اعتماد نیستند همانگونه که همین مطلب را مقام معظم رهبری همواره بیان می کنند و به آن تأکید دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیران در رفع مشکلات معیشتی و گران فروشی چاره اندیشی کنند

مدیران در رفع مشکلات معیشتی و گران فروشی چاره اندیشی کنند