مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 اسفند 1397 ساعت 13:102019-03-09سياسي

عمار حکیم: هر آنچه ما را از هدف ساخت عراق قدرتمند دور می کند کنار نهیم


مراسم رسمی روز شهید عراق و سالروز شهادت سید محمد باقر حکیم با حضور مقام های رسمی عراق و سفرای کشورهای مختلف در بغداد برگزار شد.

- مراسم رسمی روز "شهید عراق" و سالروز شهادت سید محمد باقر حکیم با حضور مقام های رسمی عراق و سفرای کشورهای مختلف در بغداد برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ایسنا، عمار حکیم، رهبر جریان حکمت ملی عراق در این مراسم در سخنانی در بزرگداشت شهید محراب، آیت الله محمد باقر حکیم تاکید کرد: جای خالی شهید محراب نه فقط در سطح شخصی و خانوادگی که در سطح عراق و جهان اسلام کاملاً حس می شود، زیرا او از معدود شخصیت های عراق بود که توانایی برقراری ارتباط با پیرامونیان را داشت، چه در سطح محلی، چه منطقه ای و چه بین المللی.

عمار حکیم اظهار کرد: او به خودی خود پروژه ای برای وحدت ملی بود که همه اقوام و طوایف عراق گرد وی حلقه زدند.

او پروژه ای برای تصمیم گیری ملی مستقل بود که با دیگران براساس اصل اولویت عراق در تأسیس پروژه ملی برای نظام سیاسی مستقل تعامل می کرد.

برای همین بود که با هدف قرار دادن وی آن هم اندکی پس از سرنگونی رژیم گذشته (صدام)، وحدت ملی و استقلال عراق در تصمیم گیری را هدف قرار دادند.

رهبر جریان حکمت ملی عراق سپس با یادآوری پروژه ملی عراقی که شهید حکیم به دنبال آن بود، افزود: امروز آن پروژه تا حد زیادی به تکامل رسی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عمار حکیم: هر آنچه ما را از هدف ساخت عراق قدرتمند دور می کند کنار نهیم

عمار حکیم: هر آنچه ما را از هدف ساخت عراق قدرتمند دور می کند کنار نهیم