مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 اسفند 1397 ساعت 14:352019-03-09سياسي

چند پیشنهاد نوروزی برای استفاده از چمن مصنوعی در دکوراسیون خانه


با رسیدن نوروز و بهانه های سنتی که برای تغییر دکوراسیون و محیط اطراف وجود دارد، همیشه خلاقیت در این تغییرات مورد توجه اطرافیان قرار می گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر اعلام ایرانیان سونار، بسیاری از دید و بازدیدهای نوروزی تحت تأثیر محل دیدار و نحوه پذیرایی و دکوراسیون مکان دیدار قرار می گیرد.

از طرفی تمام هدفمان از برگزاری دورهمی های نوروزی، پذیرایی بهاری و میزبانی شایسته از مهمان هایمان است.

اگر این پذیرایی در محیطی جذاب و متفاوت که نشانه های بهار را در خود دارد انجام شود چطور؟ طبیعی است که لذت آن چند برابر می شود.

تمامی این دلایل در کنار شور و هیجان نورزی باعث شد تا در ادامه این مطلب با راهنمایی هایی درباره چگونگی استفاده از چمن مصنوعی در دکوراسیون خانه همراه شما باشیم.

چمن مصنوعی برای هفت سین سفره هفت سین مهم ترین المان نوروزی در هر خانه ای است که همیشه می خواهیم آن را به بهترین شکل و با خلاقیت تمام در خانه چیدمان کنیم؛ اما آیا تاکنون به چینش وسایل سفره هفت سین روی چمن مصنوعی فکر کرده اید؟ یک تکه کوچک چمن مصنوعی همراه با یک رومیزی سفید که بر روی انواع میزهای دایره ای و چندضلعی قرار می گیرد و بعد روی آن طرف های بلور کوچک شامل سیب و سکه و سرکه و سمنو هفت سین شما را کامل می کند پیشنهادی متفاوت و جذاب است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چند پیشنهاد نوروزی برای استفاده از چمن مصنوعی در دکوراسیون خانه

چند پیشنهاد نوروزی برای استفاده از چمن مصنوعی در دکوراسیون خانه