مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 اسفند 1397 ساعت 16:262019-03-09سياسي

در پیامی فرمانده کل سپاه انتصاب آیت الله رییسی را تبریک گفت


سرلشکر جعفری در پیامی انتصاب آیت الله سید ابراهیم رییسی به ریاست قوه قضاییه را تبریک گفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دفاعی خبرگزاری فارس، در پی انتصاب آیت الله سید ابراهیم رییسی به ریاست قوه قضاییه از سوی مقام معظم رهبری، سردار محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پیام تبریکی صادر کرد.

متن پیام فرمانده کل سپاه به این شرح است: حضرت آیت الله ابراهیم رییسی (دامت برکاته) ریاست محترم قوه قضاییه سلام علیکم انتصاب حضرتعالی به ریاست قوه قضاییه از سوی مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) که نشان از حسن اعتماد معظم له به آن فقیه و روحانی وارسته و انقلابی دارد ، تبریک عرض می نمایم.

بی شک روحیه انقلابی، برخورداری از صدق، انگیزه و تقوای الهی و نیز تجارب ارزنده شما در مسئولیت های گوناگون در حوزه قضا از مولفه های ارزشمندی است که یاری بخش آن برادر عزیز در این مسئولیت خطیر خواهد بود.

امید است در ظل توجهات خاصه حضرت بقیه الله الاعظم( عجل الله تعالی فرجه الشریف) و باتوجه به سوابق مدیریتی و ظرفیت های ارزشمند علمی و فکری جنابعالی، در این دوره که نقطه عطفی برای قوه قضا در گام دوم انقلاب محسوب می شود، شاهد تحقق بیش از پیش تدابیر حکیمانه مقام معظم رهبری در تحول و پویایی این نهاد وارتقای اعتمادو دلگرمی مردم و ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در پیامی فرمانده کل سپاه انتصاب آیت الله رییسی را تبریک گفت

در پیامی فرمانده کل سپاه انتصاب آیت الله رییسی را تبریک گفت