مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 اسفند 1397 ساعت 16:412019-03-10سياسي

مدیرکل بنیاد شهید همدان: ابراهیم مولوی با هزینه بنیاد شهید به آلمان اعزام نشده است


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان همدان گفت: ابراهیم مولوی با هزینه بنیاد شهید برای مداوا به کشور آلمان اعزام نشده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، ناصر عارف بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران همدان با بیان اینکه ابراهیم مولوی تأییدیه اعزام به کشور آلمان را از کمیسیون پزشکی بنیاد شهید دریافت کرده است اظهار کرد: اعزام آقای مولوی به کشور آلمان برای مداوا با هزینه بنیاد شهید نبوده چراکه بنیاد محدودیت مالی دارد.

وی با بیان اینکه بنابراین ایشان با هزینه شخصی برای مداوا به این کشور رفته است افزود: اجازه بهره برداری سیاسی از بنیاد شهید داده نمی شود و افراد نمی توانند با این نگاه وارد این نهاد شوند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان همدان تصریح کرد: نامه بنیاد شهید برای استعلام غیبت مولوی در پاسخ به شورای شهر به کمیسیون پزشکی بنیاد بازمی گردد که درخواست مولوی در آن مطرح شده بود.

وی ادامه داد: وظیفه بنیاد شهید تأیید صحت پرونده درمانی آقای مولوی بوده که انجام شده است و تصمیم نهایی بر عهده مراجع ذیصلاح است.

عارف با بیان این متأسفانه موضوع حضور آقای مولوی یا گیاهشناس در شورای شهر به یک دعوای سیاسی تبدیل شده است خاطرنشان کرد: پرونده پزشکی ابراهیم مولوی پس از بازگشت به دقت مورد بررسی قرار گرفته است و با دقت نظر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرکل بنیاد شهید همدان: ابراهیم مولوی با هزینه بنیاد شهید به آلمان اعزام نشده است

مدیرکل بنیاد شهید همدان: ابراهیم مولوی با هزینه بنیاد شهید به آلمان اعزام نشده است