مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 اسفند 1397 ساعت 14:312019-03-11سياسي

«نشان عالی ذوالفقار» به چه کسانی داده می شود؟


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، روز گذشته خبر اهداء یک نشان عالی نظامی به سردار سرلشکر قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، - سرلشکر قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه، اولین فرمانده در جمهوری اسلامی ایران است که به دریافت عالی ترین نشان نظامی مفتخر شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، روز گذشته خبر اهداء یک نشان عالی نظامی به سردار سرلشکر قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، این سوال را ایجاد کرد که جایگاه این نشان چیست؟ به چه کسانی داده می شود و تاکنون به کدام یک از فرماندهان اهدا شده است؟ نشان ذوالفقار عالی ترین نشان در نیرو های مسلح است که طبق آیین نامه اهدا نشان های نظامی جمهوری اسلامی ایران ، به فرماندهان عالیرتبه و روسای ستاد های عالیرتبه در نیرو های مسلح اهدا می شود که تدابیر آن ها در طرح ریزی و هدایت عملیات های رزمی موجب حصول نتایج مطلب شده باشد.

بنا بر این گزارش، سردار قاسم سلیمانی اولین فرمانده در جمهوری اسلامی ایران است که به دریافت این نشان از دست آیت الله خامنه ای فرمانده معظم کل قوا مفتخر شده و طبق آنچه در پیام تبریک سرلشکر جعفری فرمانده کل سپاه نیز آمده، این نشان به پاس سال ها فرماندهی وی در حوزه جبهه مقاومت اهدا شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«نشان عالی ذوالفقار» به چه کسانی داده می شود؟

«نشان عالی ذوالفقار» به چه کسانی داده می شود؟