مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 اسفند 1397 ساعت 10:502019-03-12سياسي

حواشی افتتاحیه ششمین اجلاسیه مجلس خبرگان


مراسم افتتاحیه ششمین اجلاسیه دوره پنجم مجلس خبرگان رهبری در غیاب رییس جمهوری و دو تن از اعضای فقید و با سابقه این مجلس برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ششمین اجلاسیه دوره پنجم مجلس خبرگان رهبری با به صدا درآوردن زنگ توسط آیت الله جنتی رییس این مجلس از ساعت 8 و 35 دقیقه سه شنبه در حالی آغاز شد که حجت الاسلام و المسلمین روحانی رییس جمهوری به علت سفر به عراق در این جلسه حضور نداشت.

با قرار گرفتن قاب عکس های آیات سید محمود هاشمی شاهرودی و محمد مؤمن بر روی یکی از صندلی های هیأت رییسه و نیز صندلی های صحن مجلس، یاد و خاطره این دو عضو فقید مجلس خبرگان رهبری گرامی داشته شد.

بعد از به صدا درآمدن زنگ آغاز جلسه، رییس جلسه از آیت الله احمد خاتمی سخنگوی هیأت رییسه خواست دستور جلسه امروز مجلس خبرگان را قرائت کند.

دستور جلسه امروز به ترتیب عبارت بودند از: تلاوت آیات کلام الله مجید، نطق رییس مجلس خبرگان رهبری، نطق های قبل از دستور، انتخاب نایب رییس اول مجلس خبرگان رهبری، انتخاب کمیته 5 نفره برای تنظیم و پیشنهاد بیانیه پایانی، سخنرانی وزیر امور اقتصاد و دارایی به عنوان سخنران مدعو با موضوع مشکلات معیشتی، عوامل و راه حل ها، ادامه بررسی طرح های پیشنهادی و ساماندهی نطق های پیش از دستور و ادامه بررسی طرح های پیشنهادی اصلاح قانون انتخابات باقیماند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حواشی افتتاحیه ششمین اجلاسیه مجلس خبرگان

حواشی افتتاحیه ششمین اجلاسیه مجلس خبرگان