مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 اسفند 1397 ساعت 12:252019-03-12سياسي

سرلشکر جعفری: پیروزی کربلای 5 را مدیون عملیات کربلای 4 بودیم


فرمانده کل سپاه پاسداران با تاکید بر اینکه میان سفرهای راهیان نور با راهپیمایی بزرگ اربعین شباهت هایی وجود دارد، خاطر نشان کرد: علت این که شلمچه معنویت دیگری دارد و در وجب به وجب آن معنویت موج می زند، - این است که این زمین شبیه به زمین کربلا است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرلشکر پاسدار محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در همایش ملی روز راهیان نور که در اردوگاه شهید باکری خرمشهر برگزار شد، اظهار کرد: 20 اسفند که روز ملی راهیان نور نام گرفته روزی بسیار مهم و تاریخی است.

این روز 8 سال و صدها روز پشتوانه معنوی دارد؛ 8 سال دفاع مقدس ما مقطعی بسیار تاریخی و مهم در طول تاریخ اسلام است که به جز در صدر اسلام در هیچ مقطعی از تاریخ اسلام تکرار نشده و در 8 سال دفاع مقدس این حماسه بزرگ رقم خورد.

وی با طرح پرسشی مبنی بر اینکه چرا این دفاع، مقدس است و این سفر به نام راهیان نور نامیده شده است؟ ادامه داد: خیل عظیمی از مردم مؤمن ایران اسلامی و غیر ایرانی هایی که دل در گروه ایران اسلامی داشته اند، می دانستند که چه اتفاقاتی در کشور رغم می خورد و این حوادث را آفریدند.

جعفری گفت: رزمندگان ما آن هایی بودند که گفتند خدای ما از آمریکا و همه قدرت های شرق و غرب بزرگ تر است و با همه وجود ایمان داشتند که صاحب آن ها خدای مهربان است و سرنوشت همه ملت ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرلشکر جعفری: پیروزی کربلای 5 را مدیون عملیات کربلای 4 بودیم

سرلشکر جعفری: پیروزی کربلای 5 را مدیون عملیات کربلای 4 بودیم