مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 اسفند 1397 ساعت 15:052019-03-12سياسي

الگوی کار فرهنگی در جامعه سازمان زده شده است


مسئول نهضت جهانی نهج البلاغه خوانی با اشاره به اینکه متأسفانه الگوی کار فرهنگی در جامعه سازمان زده شده است، گفت: نهضت جهانی نهج البلاغه خوانی در 34 کشور و هفت مذهب اجرایی شده است بدون اینکه یک متر ساختمان یا ریالی بودجه داشته باشد ولی ما دچار ساختارگرایی .

- مسئول نهضت جهانی نهج البلاغه خوانی با اشاره به اینکه متأسفانه الگوی کار فرهنگی در جامعه سازمان زده شده است، گفت: نهضت جهانی نهج البلاغه خوانی در 34 کشور و هفت مذهب اجرایی شده است بدون اینکه یک متر ساختمان یا ریالی بودجه داشته باشد ولی ما دچار ساختارگرایی شده ایم و برای انجام هر کار فرهنگی به دنبال تشکیل سازمان و ساختمان هستیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام و المسلمین حمیدرضا مهدوی ارفع 21 اسفند در همایش مجریان و خادمان اعتکاف استان، با اشاره به اینکه ما متأسفانه ظرفیت ها را به خوبی نشناخته و از آن ها استفاده نمی کنیم، گفت: امکانات و ظرفیت های بسیاری به برکت انقلاب اسلامی در اختیار ما قرار گرفته است که باید از آن ها نهایت بهره را ببریم.

وی با تأکید بر اینکه ما فرصت هایی که مکتب اسلام و انقلاب در اختیارمان گذاشته اند را استفاده نمی کنیم، افزود: برخی از فرصت ها مانند مساجد، نماز جمعه، ادارات و … همیشگی هستند اما برخی از فرصت ها نیز مانند اعتکاف و زیارت ائمه معصومین (ع) مقط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

الگوی کار فرهنگی در جامعه سازمان زده شده است

الگوی کار فرهنگی در جامعه سازمان زده شده است