مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 اسفند 1397 ساعت 19:052019-03-12سياسي

تشدید کسری ایراد مجمع به لایحه بودجه 98 است


از جمله ایرادات مجمع به بودجه سال 98 تشدید کسری بودجه مغایر سیاست های اقتصاد مقاومتی و اصلاح الگوی مصرف است.

- یک عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: از جمله ایرادات مجمع به بودجه سال 98 تشدید کسری بودجه مغایر سیاست های اقتصاد مقاومتی و اصلاح الگوی مصرف است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، داوود دانش جعفری در دومین نشست آسیب شناسی نظام بودجه ریزی در ایران که از سوی پژوهشکده شورای نگهبان با همکاری مؤسسه مطالعات حقوق عمومی دانشگاه تهران برگزار شد، با اشاره به اصل 110 قانون اساسی و اختیارات رهبری، اظهار کرد: تعیین سیاست های کلی نظام و نظارت بر حسن اجرای آن طبق قانون اساسی از اختیارات رهبری نظام می باشد.

وی اولین سیاست کلی نظام در حوزه سیاست خارجی را سیاست نه شرقی و نه غربی خواند و گفت: از دیگر سیاست های کلی نظام سیاست های کلی اصل 44 بود و دولت نظارت را بر عهده دارد و رقیب بخش خصوصی نیست.

این عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام خاطر نشان کرد: سیاست های کلی برنامه های پنج ساله و سند چشم انداز هم از سیاست های کلی کشور هستند و به طور کلی برنامه های مدت دار جهت گیری های اجرایی کشور را طی مدت مدنظر بیان می کند.

دانش جعفری در خصوص جایگاه امور اقتصادی در سیاست های کلی نظام گفت: یکی از پر تکرارترین محورهای سیاست های کلی همین سیاست هایی است که ماهیت کلی دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشدید کسری ایراد مجمع به لایحه بودجه 98 است

تشدید کسری ایراد مجمع به لایحه بودجه 98 است