مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 اسفند 1397 ساعت 11:352019-03-13سياسي

آیت الله مکارم شیرازی:مردم از دستگاه قضایی راضی نیستند


مردم به دلیل مشکلاتی که در دستگاه قضایی وجود دارد از دستگاه قضایی راضی نیستند و باید این مشکلات حل شود.

- مرجع تقلید شیعه گفت: مردم به دلیل مشکلاتی که در دستگاه قضایی وجود دارد از دستگاه قضایی راضی نیستند و باید این مشکلات حل شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آیت الله ناصر مکارم شیرازی صبح امروز(چهارشنبه) در درس خارج فقه خود که در مسجد اعظم قم برگزار شد، در خصوص انتصاب رییس جدید قوه قضاییه عنوان کرد: جناب رییسی سابقه زیادی در دستگاه قضایی دارند و کاملا با شرایط قوه قضاییه آشنا هستند و امیدواریم با آمدن ایشان یک تحولی در قوه قضاییه ایجاد شود.

وی افزود: مردم به دلیل مشکلاتی که در دستگاه قضایی وجود دارد از دستگاه قضایی راضی نیستند و باید این مشکلات حل شود؛ این مسئله مشخص است و چیزی نیست که بخواهیم آن را پنهان کنیم.

این مرجع تقلید شیعه بیان کرد: یکی از مشکلات موجود در دستگاه قضایی، طولانی شدن وقت رسیدگی به پرونده ها است و گاها بررسی یک پرونده 20سال طول می کشد، این موضوع باید مورد توجه قرار گیرد و حل شود تا مردم با مشکل مواجه نشوند.

وی ادامه داد: دلیل طولانی شدن روند بررسی پرونده های قضایی را فزونی پرونده ها عنوان می کنند، این یک مشکل فرهنگی است که مردم برای هر موضوع کوچکی هم در دادگاه شکایت می کنند، در گذشته مسائل با پادرمیانی بزرگان و ریش سف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله مکارم شیرازی:مردم از دستگاه قضایی راضی نیستند

آیت الله مکارم شیرازی:مردم از دستگاه قضایی راضی نیستند