مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 اسفند 1397 ساعت 14:362019-03-13حوادث

آمادگی کامل آتش نشانان همدان در چهارشنبه آخر سال


رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی همدان از آمادگی کامل آتش نشانان همدان برای تامین ایمنی شهروندان در روزهای پایانی سال، شب چهارشنبه سوری و ایام تعطیلات نوروز خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، محمدرضا بیاناتی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه 10 ایستگاه و 101 نیروی عملیاتی و فرماندهی مستقر و 60 نیروی پشتیبان در قالب 61 گروه عملیاتی برای تامین ایمنی شهروندان در شب چهارشنبه آخر سال در وضعیت آماده باش به سر می برند اظهار کرد: علاوه بر این با توجه شلوغی و ازدحام جمعیت درمنطقه بازار و هسته مرکزی شهر 2 گروه عملیاتی سیار از 24 اسفند در میدان امام خمینی و حوالی بازار مستقر خواهد شد.

وی با اشاره به استقرار دست کم 5 گروه کامل آتش نشانی در نقاط شلوغ و پرتردد شهر همدان در شب چهارشنبه سوری تصریح کرد : علاوه بر ایستگاههای ثابت ده گانه و ایستگاه های موقت گروه های موتور سوار آتش نشانی نیز در این شب و همچنین روز سیزدهم فروردین در سطح شهر گشت زنی خواهند کرد.

محمد رضا بیاناتی همچنین از اتخاذ تدابیر ویژه برای روزهای پنج شنبه و جمعه آخر سال خبر داد و افزود: با توجه به اینکه گروه کثیری از شهروندان در این روزها جهت زیارت اهل قبور به باغ بهشت تردد میکنند 4 گروه عملیاتی برای تامین ایمنی بیشتر در محدوده باغ بهشت و اطراف آن از جمله پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی کامل آتش نشانان همدان در چهارشنبه آخر سال

آمادگی کامل آتش نشانان همدان در چهارشنبه آخر سال