مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 اسفند 1397 ساعت 10:262019-03-17بين الملل

بلاک چین به کجا می رود؟


نگاهی به نوع تغییرات محیط پیرامون ما و جهت پیشرفت جهان بشری به سمت آنچه انبوه زدایی - Demassifying - نامیده می شود، این مساله را برای ما روشن خواهد ساخت که هر گونه مقابله با تکنولوژی بلاک چین و ارزهای رمزنگاری شده، - در سال 1865 میلادی، سردبیر یک روزنامه ی آمریکایی در سرمقاله اش نوشت: اشخاص کاملا مطلع و آگاه می دانند که امکان انتقال صدا از طریق سیم امری محال است و حتی اگر بر فرض محال چنین چیزی هم عملی شود، هیچ فایده ی علمی در بر نخواهد داشت! حدود ده سال بعد تلفن از آزمایشگاه الکساندر گراهام بل سر بدر آورد و جهان را دگرگون ساخت.

یک اختر شناس و ریاضیدان بسیار مشهور کانادایی به نام Simon NewComb در مقاله ی معروفی نوشت: هیچ یک از ترکیبات احتمالی عناصر شناخته شده، هیچ یک از اشکال ماشین ها و شکل های شناخته شده ی انرژی را نمی توان طوری با هم تلفیق کرد و از آن ها ماشینی ساخت که انسان به کمک آن بتواند مسافت های طولانی را در هوا پرواز کند! کمتر از یک سال بعد از این نقل قول، برادران رایت - Wright - با اولین هواپیمای جهان به هوا برخاستند.

از همه بدتر، پیش بینی ارنست رادرفورد - Ernest Rutherford - کاشف و پدر ساختار هسته ی اتم بود.

وی در سال 1933 میلادی، پیش بینی کرد که انرژی موجود در هسته ی اتم هرگز آزاد نخواهد شد! اما تنها 9 سال پس از این پیش بینی، اولین واکنش زنجیره ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بلاک چین به کجا می رود؟

بلاک چین به کجا می رود؟