مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 اسفند 1397 ساعت 17:502019-03-17سياسي

محدودیت های پروازی در فرودگاه مهرآباد از 2 تا 5 بامداد


شهردار منطقه 21 تهران با اشاره به کاهش ترافیک منطقه 21 به دنبال ساماندهی دستفروشان در این منطقه، گفت: دستفروشان را در هر روز بازارهای منطقه ساماندهی کردیم و از بساط گستری آنها در معابر جلوگیری خواهیم کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسن رحمانی در نشست خبری امروز خود در تشریح اقدامات شهرداری منطقه 21 در حوزه جذب مشارکت های مردمی در جهت پیشبرد اهداف عمرانی و فرهنگی منطقه 21 گفت: باید به این نکته توجه داشته باشید که شهر متعلق به شهروندان است، لذا باید در تمامی مراحل طراحی، اجرا و نظارت بر اجرای پروژه ها شهروندان حضور داشته باشند.

قطعاً بدون مشارکت مردم هیچ کاری به نتیجه نهایی نمی رسد و پروژه ها به صورت کامل اجرایی نخواهند شد.

وی افزود: البته مشارکت شهروندان تنها به مشارکت اقتصادی بازنمی گردد، بلکه گاهی مشارکت اجتماعی شاید خیلی مهم تر از مشارکت اقتصادی باشد.

در همین راستا پروژه های عمرانی بسیاری ظرف یک سال گذشته با مشارکت شهروندان در منطقه 21 اجرایی شده است که می توان به پروژه دوگاز اشاره کرد که با مشارکت شهروندان ان شاءلله ظرف یک سال آینده تعطیل خواهد شد.

امروز شهرداری تهران در حوزه اقتصادی با مشکلات بسیاری مواجه است و اگر قرار بود این پروژه با منابع داخلی شهرداری تهران تکمیل شود، شاید بسیار زمان بر می شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محدودیت های پروازی در فرودگاه مهرآباد از 2 تا 5 بامداد

محدودیت های پروازی در فرودگاه مهرآباد از 2 تا 5 بامداد