مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 فروردین 1398 ساعت 17:052019-03-23سياسي

تفاوت استراتژی امنیتی آمریکا و ایران در خاورمیانه


سید حسین موسویان در مقاله ای در پایگاه خبری - تحلیلی المانیتور نوشت: تا زمانی که آمریکا صدای مردم را نادیده بگیرد، با جنبش های مردمی مقابله کند و خواست های به حق ملت های خاورمیانه مانند فلسطینی ها را نادیده بگیرد، - شاهد تشدید احساسات منفی در منطقه علیه خود خواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، متن این مقاله به شرح زیر است: سردار جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مصاحبه اخیر خود اعلام کرد که ایران به آموزش صد هزار نیروی داوطلب مردمی در کشورهای عراق و سوریه در زمینه انتقال تجربه و دانش نظامی کمک کرده تا آنها بتوانند از ارتش های ملی این دو کشور حمایت کنند.

وی همچنین اظهار داشت که استراتژی ایران در مقابله با تروریسم داعش موثرتر از آمریکا واقع شده با وجودی که در این راستا آمریکا بودجه هنگفتی در مقایسه با ایران هزینه کرده است.

قدردانی از تلاش ایران در مبارزه با تروریسم داعش در سفر رسمی رییس جمهور ایران به عراق که توجه جهانیان را جلب کرد، به وضوح قابل مشاهده بود.

دیدار رییس جمهور روحانی در عراق و استقبال کم سابقه مقامات عراقی از ایشان در قیاس با سفر اخیر ترامپ رییس جمهور آمریکا به این کشور، قابل تامل است.

در پایان دسامبر 2018، رییس جمهور ترامپ به صورت مخفیانه به عراق سفر کرد و هواپیمای وی در تاریکی شب در یکی از پایگاهای آمری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تفاوت استراتژی امنیتی آمریکا و ایران در خاورمیانه

تفاوت استراتژی امنیتی آمریکا و ایران در خاورمیانه