مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 فروردین 1398 ساعت 00:552019-03-25سياسي

آغاز پویش «لبخند مهربانی» برای کمک به مددجویان سیل زده بهزیستی


معاون مشارکت های مردمی سازمان بهزیستی کشور از آغاز پویش لبخند مهربانی برای کمک به مددجویان آسیب دیده به دنبال سیل اخیر در کشور خبر داد.

- آغاز پویش لبخند مهربانی برای کمک به مددجویان سیل زده بهزیستی معاون مشارکت های مردمی سازمان بهزیستی کشور از آغاز پویش لبخند مهربانی برای کمک به مددجویان آسیب دیده به دنبال سیل اخیر در کشور خبر داد.

محمد علی کوزه گر در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به آغاز کمپین لبخند مهربانی با عنوان گلستان م آرزوست گفت: جمع آوری کمک های نقدی جهت یاری معلولان و مددجویان سازمان بهزیستی آسیب دیده از سیل در استان گلستان از طریق این کمپین امکان پذیر شده است.

وی با بیان اینکه سازمان بهزیستی از روز اول این حادثه ستاد بحران تشکیل داده است افزود؛ تمام همکاران سازمان بهزیستی برای کمک رسانی، به ویژه به مددجویان این سازمان بسیج شدند و در همه استان ها حالت آماده باش اعلام شد.

همچنین مدیران کل و مدیران ستادی نیز در مناطق سیل زده حضور پیدا کردند.

کوزه گر با بیان اینکه به دنبال این حادثه بنا شده است تا کمک ها به شکل تجمیع یافته در اختیار سازمان هلال احمر قرار بگیرد توضیح داد: سازمان بهزیستی نیز کمپینی را برای جمع آوری کمک های مردمی در نظر گرفته است و از این طریق کمک های مردمی به دست نیازمندان خواهد رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز پویش «لبخند مهربانی» برای کمک به مددجویان سیل زده بهزیستی

آغاز پویش «لبخند مهربانی» برای کمک به مددجویان سیل زده بهزیستی