مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 فروردین 1398 ساعت 09:202019-03-26بين الملل

تور اسپانیا و 8 افسانه عجیبی که از سرزمین ماتادورها می شنوید!


اسپانیا نه فقط با سواحل زیبا و تاریخ و فرهنگ غنی بلکه با افسانه های عجیب خود شما را مجذوب خواهد کرد و لیدرهای مجرب آژانس مسافرتی «رز سفید جهان» هم در تور اسپانیا کنار شما هستند تا این افسانه ها را برایتان رمزگشایی کنند! - تور اسپانیا و 8 افسانه عجیبی که از سرزمین ماتادورها می شنوید! اسپانیا نه فقط با سواحل زیبا و تاریخ و فرهنگ غنی بلکه با افسانه های عجیب خود شما را مجذوب خواهد کرد و لیدرهای مجرب آژانس مسافرتی رز سفید جهان هم در تور اسپانیا کنار شما هستند تا این افسانه ها را برایتان رمزگشایی کنند! به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر اعلام آژانس رز سفید جهان ، شاید شنیده باشید که همه فرانسوی ها کلاه پشمی بر سر می گذارند، آلمانی ها انسان های بسیار وقت شناسی هستند، بریتانیایی ها اصلاً آشپزی بلد نیستند و استرالیایی ها کلاه های پشمی را بیشتر از جانشان دوست دارند.

اینها افسانه های رایجی هستند که درباره برخی از کشورهای دنیا وارد زبان ها شده اند.

در سفر با اسپانیا خواهیم فهمید بسیاری از شنیده های ما درباره اسپانیا هیچ ارتباطی به واقعیت نداشتند و یا حداقل یک نسخه تحریف شده از واقعیت بوده اند.

آژانس رز سفید جهان از شما دعوت می کند تا قبل از خرید تور اسپانیا حتماً با این افسانه ها آشنا شوید: ساگرادا فامیلیا همان کلیسای جامع بارسلون است نام کلیسای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تور اسپانیا و 8 افسانه عجیبی که از سرزمین ماتادورها می شنوید!

تور اسپانیا و 8 افسانه عجیبی که از سرزمین ماتادورها می شنوید!