مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 فروردین 1398 ساعت 15:152019-03-28سياسي

کلوپ سافاری جنوب غرب کشور آماده کمک به سیل زدگان


رییس کلوپ سافاری جنوب غرب کشور گفت: با هماهنگی آفرودها و سافاری های استان اصفهان و استان های جنوب غرب کشور آماده هرگونه کمک به سیل زدگان هستیم.

- حسین انصاری در گفت وگو با خبرنگار ایسنا در آران و بیدگل، اظهار کرد: بر خلاف عقیده برخی که سافاری را مخرب می دانند، همکاران و سافاری های سراسر کشور در مواقع مشکلات آماده همکاری با دولت و مردم هستند و بنده به نیابت از سافاری استان اصفهان و استان های جنوب غرب کشور، آمادگی هرگونه همکاری با مردم و نهادها را داریم تا در راه های صعب العبور امداد رسانی کنیم.

وی افزود: طی چند روز گذشته از نوروز 98 همکاران ما چندین مورد امداد و نجات را در حوزه کویر مرنجاب اصفهان انجام دادند و تیم امداد و نجات ما در سراسر کویرهای استان اصفهان و استان های جنوب غرب کشور آماده همکاری با گردشگران است و طبق گزارش همکاران در دیگر استان ها موارد زیادی امدادرسانی داشته ایم.

وی به گردشگران و بازدیدکنندگان کویر توصیه کرد در این روزها در مسیر اصلی حرکت کنند و از ورود به مناطق باتلاقی خودداری کنند، همچنین گردشگران کویر مرنجاب از ورود به محدوده دریاچه نمک خودداری کنند و حتی الامکان با لیدرهای محلی و آفرود به عنوان ماشین های مخصوص کویر به مناطق کویری مراجعه کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلوپ سافاری جنوب غرب کشور آماده کمک به سیل زدگان

کلوپ سافاری جنوب غرب کشور آماده کمک به سیل زدگان