مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 فروردین 1398 ساعت 09:352019-03-30فناوري

راهکاری برای این که باتری گوشی در هوای سرد خالی نشود


یکی از معضلاتی که همواره کاربران گوشی های هوشمند در هوای سرد و زمستانی با آن روبرو هستند، خالی شدن زودهنگام شارژ گوشی آن هاست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این روزها که تعداد سفرهای برون شهری رو به فزونی رفته و هوای سرد و زمستانی نیز به نظر ادامه دار می رسد؛ یکی از بزرگترین و مهم ترین اقداماتی که باید مسافران در نظر داشته و انجام دهند، لزوم همراه داشتن یک گوشی هوشمند با سیم کارت روشن در مواقع ضروری است.

بر اساس گزارش وب سایت safetylineloneworker، همواره تعداد زیادی از کاربران گوشی های هوشمند از خالی شدن زودهنگام شارژ دستگاه های الکترونیکی خود و عدم توانایی در ادامه فعالیت گوشی، آنتن دهی سیم کارت در مواقع لزوم و هم چنین عکاسی در طبیعت سرد و برفی، گله و شکایت دارند؛ به گونه ای که در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی از کارشناسان مربوطه درخواست کرده اند که راهکارهای مفید و کاربردی به آن ها پیشنهاد بدهند که بتوانند در شرایط هوای سرد و زمستانی، از این اتفاق ناخوشایند جلوگیری به عمل بیاورند.

با این که به نظر می رسد که خالی شدن شارژ باتری های لیتیوم یونی در شرایط هوای سرد و زمستانی طبیعی است و راهکار خاصی ندارد، با این حال کارشناسان فعال در حوزه فناوری خطاب به کاربران گوشی های هوشمند چند توصیه کلی دارند: 1.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهکاری برای این که باتری گوشی در هوای سرد خالی نشود

راهکاری برای این که باتری گوشی در هوای سرد خالی نشود