مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 فروردین 1398 ساعت 10:452019-03-31سياسي

آخرین وضعیت سیل زدگان مازندران/آسیب سیل به 25 هزار نفر


دومین هفته از وقوع سیل و خسارت ناشی از آن در مازندران می گذرد و تمامی مسئولان برای رفع مشکلات پای کار هستند، ستاد بحران سیل در استانداری این استان تشکیل شد و فرمانده کل سپاه نیز در مازندران حضور پیدا کرد، - این در حالی است که موج دوم بارش ها از امروز وارد این استان می شود و نگرانی ها در این زمینه افزایش یافته است.

لزوم بازسازی هرچه سریع تر منازل مسکونی سیل زدگان سرلشکر عزیز جعفری فرمانده کل سپاه در بازدید از مناطق سیل زده سیمرغ گفت: در ماجرای سیل اخیر شاهد هستیم که خسارتی به مردم وارد شد اما نکته حائز اهمیت این است که آحاد مردم به ویژه گروه های جهادی بسیج و نهادهای انقلابی، وظیفه اصلی خود دانستند که در اولین فرصت به کمک همنوعان خود در مناطق سیل زده گلستان و مازندران بشتابند.

وی با تاکید بر اینکه در استان مازندران گروه های جهادی بومی استان با خونگرمی و همدلی به کمک سیل زدگان آمدند، افزود: الحمدالله در این مناطق مشکل تخلیه آب وجود ندارد و پس از چند روز آب های سطحی مانده از سیلاب فروکش کرد.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، گروه های جهادی که برای امدادرسانی به مردم سیل زده مازندران آمدند را قابل توجه دانست و با اعلام این مطلب که بیشتر خسارت مثل تخریب منازل، داخلی است و ظاهر شهر تا حدود زیادی به وضع اول برگشته است ابراز ام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین وضعیت سیل زدگان مازندران/آسیب سیل به 25 هزار نفر

آخرین وضعیت سیل زدگان مازندران/آسیب سیل به 25 هزار نفر