مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 فروردین 1398 ساعت 15:452019-04-01اجتماعي

مناطق سیل زده خوزستان و لرستان تحت پوشش امداد فرهنگی


مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در دو استان خوزستان و لرستان به محل اسکان خانواده های سیل زده رفتند تا با اجرای برنامه های فرهنگی و هنری به آرامش روانی این کودکان در شرایط سخت و بحرانی کمک کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، براساس خبر رسیده از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل کانون، به دنبال وقوع سیل در روزهای نخست سال 1398 در نقاط مختلف کشور مربیان کانون از چند استان در قالب طرح امداد فرهنگی به استان گلستان رفتند و چند روزی تلاش کردند کودکان این استان را با اجرای برنامه های فرهنگی از فضای سخت و فشارهای روحی و روانی ناشی از وقوع سیل دور نگه دارند.

پس از آن مربیان کانون استان لرستان نیز در همین چهارچوب به شهر سیل زده معمولان در 60 کیلومتری جنوب غربی خرم آباد اعزام شدند و اجرای گروه نمایش آفتابگردان به کارگردانی جمشید نادعلی، قصه گویی، دکلمه خوانی متن ادبی از سوی اعضا، مسابقه و اجرای بازی، بخشی از برنامه های کانون در این منطقه بود.

محمدجواد محمدی، مدیر کل کانون استان لرستان در این زمینه توضیح داد که کانون با هماهنگی آموزش و پرورش، علاوه بر اجرای فعالیت های متنوع، تعدادی هدیه فرهنگی و ورزشی نیز به کودکان و نوجوانان حاضر در این برنامه اهدا کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مناطق سیل زده خوزستان و لرستان تحت پوشش امداد فرهنگی

مناطق سیل زده خوزستان و لرستان تحت پوشش امداد فرهنگی