مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 فروردین 1398 ساعت 02:552019-04-03ورزشي

از سومی ایران در پاراآسیایی تا ریاست دوباره خسروی وفا در پارالمپیک


هر چند فدراسیون جانبازان و معلولان و کمیته ملی پارالمپیک در سال 96 با فراز و نشیب های زیادی همچون قطع بودجه کمیته ملی پارالمپیک به دلیل تایید نشدن اساسنامه کمیته ملی پارالمپیک از سوی دیوان محاسبات و تعطیلی اکثر اردوهای پارالمپیکی مواجه بودند، - اما در سال 97 با مستقل شدن بودجه کمیته ملی پارالمپیک از المپیک و کسب جایگاه سومی در بازیهای پاراآسیایی جاکارتا، اتفاقات مهمی در ورزش معلولان رقم خورد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پس از تصویب قانون انتزاع کمیته ملی پارالمپیک از المپیک و اختصاص 27 میلیارد به ورزش جانبازان و معلولان در سال جاری، کمیته ملی پارالمپیک در شرایط بهتری کاروان خود را به بازی های پاراآسیایی جاکارتا اعزام کرد و با یک پله صعود نسبت به دوره گذشته در جایگاه سوم قرار گرفت.

همچنین کسب 6 مدال طلا و یک مدال نقره توسط شاهین ایزدیار در رقابت های شنای بازی های پاراآسیایی جاکارتا سبب شد تا این شناگر معلول به عنوان مایکل فلپس شنای معلولان آسیا مطرح شود.

حضور دوباره محمود خسروی وفا در رأس کمیته ملی پارالمپیک بعد از 17 سال ریاست، حذف فوتبال هفت نفره از پارالمپیک 2024، احداث موزه ملی ورزش المپیک و پارالمپیک در ساختمان کمیته و ترک جمعی از مسؤولین فدراسیون و کمیته ملی پارالمپیک از سمت های خود به دلیل قانون منع بکارگیری بازنشستگان از مه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از سومی ایران در پاراآسیایی تا ریاست دوباره خسروی وفا در پارالمپیک

از سومی ایران در پاراآسیایی تا ریاست دوباره خسروی وفا در پارالمپیک