مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 فروردین 1398 ساعت 17:102019-04-06فرهنگي

مهران مدیری هم که اصلاً حواسش نیست


در ایام نوروز برنامه های مجری محور گوی سبقت در جذب بیننده را از سریال ها ربودند و در این میان تک قسمت دورهمی جنجالی هم شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه شهروند نوشت: در نوروزی که برخلاف سالیان اخیر، سریال های کمدی تلویزیون حرف چندانی برای گفتن نداشتند و هم سریال نون.

خ و هم زوج یا فرد در جلب توجه و نظر مخاطبان تلویزیون بازماندند و در رقابت سریال ها تنها و تنها بر سر دوراهی بود که توانست کارکرد ذاتی یک سریال نوروزی را داشته باشد، می توان گفت که در ایام نوروز تلویزیون یک سره در اختیار برنامه های مجری محور قرار گرفت.

برنامه هایی که در روزهای پیش از نوروز نیز همگی جزو پربیننده ترین برنامه های تلویزیون بودند و در تعطیلات نیز این روند را ادامه دادند.

با این تفاوت که توجه عمومی تماشاگران به این برنامه ها موجب شد حواشی و جنجال های رخ داده در این برنامه ها- که برای هر برنامه تلویزیونی طبیعی است- ابعادی غول آسا پیدا کند.

برنده باش؛ کاشت مو با پول گلزار برخلاف روزهای عادی که برنده باش جزو پربیننده ترین برنامه های تلویزیون بود، در ایام تعطیلات این برنامه در سایه عصر جدید و خندوانه ماند؛ تا گلزار و برنامه اش خاطرات چندان خوشی از روزهای نوروز تجربه نکرده باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهران مدیری هم که اصلاً حواسش نیست

مهران مدیری هم که اصلاً حواسش نیست