مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 فروردین 1398 ساعت 08:112019-04-07بين الملل

دولت آمریکا اصراری به کناره گیری اسد از قدرت ندارد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو جوئل ریبرن ، نماینده ویژه وزارت خارجه آمریکا در امور سوریه شنبه گفته دولت این کشور اصراری به کناره گیری بشار اسد ، - یک مقام ارشد آمریکایی گفته دولت این کشور اصراری به کناره گیری رییس جمهور سوریه از قدرت ندارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو جوئل ریبرن ، نماینده ویژه وزارت خارجه آمریکا در امور سوریه شنبه گفته دولت این کشور اصراری به کناره گیری بشار اسد ، رییس جمهور سوریه از قدرت به عنوان پیش شرط حل و فصل بحران این کشور ندارد.

به نوشته پایگاه نشنال، مقام آمریکایی این سخنان را شنبه در همایش مجمع جهانی اقتصاد مطرح کرد و افزود: آمریکا معتقد به اتخاذ یک راهکار سیاسی است که در راستای رسیدن به راه حلی پایدار از سوی تمامی طرف های سیاسی خریدار داشته باشد.

او مدعی شد آمریکا مکرراً گفته که مردم سوریه بایستی از طریق فرایند های سیاسی درباره رهبری و دولت کشورشان تصمیم بگیرند و آن ها باید سررشته امور را در این ارتباط به دست بگیرند.

ریبرن، علی رغم این در ادامه نتوانست از تعیین تکلیف برای سرنوشت مردم سوریه صرفنظر کند و گفت: بایستی دولتی در سوریه مستقر باشد که با مردم و همسایگانش روابط خصمانه کمتری داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت آمریکا اصراری به کناره گیری اسد از قدرت ندارد

دولت آمریکا اصراری به کناره گیری اسد از قدرت ندارد