مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 فروردین 1398 ساعت 10:052019-04-10اقتصادي

راه اندازی کمپین #درکنارهم-باشیم برای کمک به سیل زدگان/مهمترین نیازهای مردم منطقه


مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان بهزیستی کشور از کمک حدود 7 میلیارد و 800 میلیونی خیران به سازمان بهزیستی برای سیل زدگان خبر داد.

- راه اندازی کمپین #درکنارهم-باشیم برای کمک به سیل زدگان/مهمترین نیازهای مردم منطقه مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان بهزیستی کشور از کمک حدود 7 میلیارد و 800 میلیونی خیران به سازمان بهزیستی برای سیل زدگان خبر داد.

مسعود آسیما در گفت و گو با ایسنا، در ادامه به راه اندازی کمپین #در کنارهم-باشیم از سوی سازمان بهزیستی برای جمع آوری کمک های مردمی برای سیل زدگان اشاره کرد و گفت: در این کمپین بیش از 37 هزار قوطی کنسرو، 14 هزار بسته غذایی، در مجموع بیش از 23 هزار بسته پوشک و نوار بهداشتی و 1188 وسیله کمک توان بخشی و… از سوی خیران به شکل غیر نقدی جمع آوری و ارسال شده است.

وی مهمترین نیازهای سیل زدگان را پوشینه، شیرخشک و لوازم توانبخشی دانست و اظهار کرد: حدود یک میلیارد و 300 میلیون تومان از این مبلغ نقدی بوده است.

وی با بیان اینکه در همه شهرستان ها، ادارات بهزیستی و همچنین مراکز توانبخشی، نگهداری از سالمندان، معلولان، شیرخوارگاه ها و… آماده پذیرش کمک های مردمی هستند افزود: مردم می توانند با استفاده از نرم افزار سکه با کددستوری #5*5*741*، شماره حساب 90190 بانک ملت شعبه دکتر قریب، شماره کارت 6104


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی کمپین #درکنارهم-باشیم برای کمک به سیل زدگان/مهمترین نیازهای مردم منطقه

راه اندازی کمپین #درکنارهم-باشیم برای کمک به سیل زدگان/مهمترین نیازهای مردم منطقه