مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 فروردین 1398 ساعت 11:102019-04-10سياسي

اقدام آمریکا علیه سپاه، یک بی عقلی محض است


مرجع تقلید شیعه اقدام آمریکا مبنی تروریست دانستن سپاه پاسداران را بی عقلی محض دانست و تاکید کرد: محبوبیت سپاه با این اقدام آمریکا کاهش پیدا نمی کند، - بلکه این محبوبیت بیشتر هم می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آیت الله ناصر مکارم شیرازی صبح امروز در درس خارج اصول خود که در مسجد اعظم قم برگزار شد، با اشاره به حدیثی از پیامبر اکرم(ص) عنوان کرد: در این حدیث چند نکته مهم مورد تاکید قرار گرفته است، اولین نکته این است که هیچ فقری بالاتر از جهل نیست.

وی با بیان اینکه هیچ مالی پربارتر و پربرکت تر از عقل نیست، افزود: اگر انسان جاهل نباشد می تواند فقر خود را از بین ببرد، ولی اگر انسان جاهل باشد، ثروت خود را هم از دست می دهد.

این استاد برجسته حوزه بیان کرد: هیچ تنهایی بدتر و وحشتناک تر از خود بزرگ بینی نیست و این صفت باعث فاصله گرفتن شخص از جامعه می شود، انسان خود بزرگ بین خود را از جامعه جدا می کند و مردم نیز علاقه مند به ارتباط با او نخواهند بود.

وی ادامه داد: نکته مهم دیگر در حدیث پیامبر این است که هیچ ویژگی شخصیتی بهتر از حسن خلق نیست، حسن خلق باعث می شود شخص دوستان و یاران بسیاری پیدا کند و در مقابل حوادث و سختی ها تنها نباشد.

مکارم شیرازی تصریح کرد: در بخش دیگری از حدیث آمده که هیچ عبادتی بالاتر از تفکر نیست، انسان زمانی که فکر کند، می تواند بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقدام آمریکا علیه سپاه، یک بی عقلی محض است

اقدام آمریکا علیه سپاه، یک بی عقلی محض است