مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 فروردین 1398 ساعت 12:352019-04-10بين الملل

اقدام آمریکا علیه سپاه، خوش رقصی برای لابی صهیونیست است


مرجع تقلید شیعه با بیان اینکه تروریست دانستن سپاه توسط آمریکا، خوش رقصی برای لابی صهیونیست است، گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در هر نقطه ای از جهان و در همه حال با تروریست مخالف بوده و به جنگ با تروریست ها رفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آیت الله حسین نوری همدانی صبح امروز در درس خارج فقه خود که در مسجد اعظم قم برگزار شد عنوان کرد: از زمانی که انقلاب اسلامی ایران به ثمر نشست و قدرت پیدا کرد، آمریکا با ایران خصمانه و کینه توزانه رفتار کرده است و همواره توطئه های مختلفی علیه ایران طراحی کرده است.

وی افزود: جمهوری اسلامی ایران با وجود همه تهدیدها و تحریم ها در این سال ها با توکل بر خدا رو به عزت رفته است و قدرتمندتر شده است؛ قدرت ایران از معنویت برخوردار است و دشمنان از این ظرفیت غافل هستند.

این استاد برجسته حوزه بیان کرد: در طول 40 سال اخیر، ایران پیشرفت های چشمگیری داشته است و هر کشوری مانند عراق و سوریه با ایران ارتباط داشته، قدرت پیدا کرده است؛ هر دولتی که با آمریکا ارتباط داشته سقوط کرده است و سقوط دولت حسنی مبارک در مصر و قذافی در لیبی نمونه آن است.

وی ادامه داد: آمریکا برای خوش رقصی لابی صهیونیست ها، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را که از اول دارای قدرت بود و همواره در حال خدمت به مردم بوده است را به عنوان تروریست معرفی کرد و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقدام آمریکا علیه سپاه، خوش رقصی برای لابی صهیونیست است

اقدام آمریکا علیه سپاه، خوش رقصی برای لابی صهیونیست است