مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 فروردین 1398 ساعت 14:562019-04-10اقتصادي

مصوبه بسته حمایت غذایی اصلاح شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، هیأت وزیران در جلسه 18 فروردین ماه 98 و به پیشنهاد سازمان برنامه و بودجه کشور، دستورالعمل بسته پرداخت کمک جبرانی و حمایت غذایی از گروه های کم درآمد جامعه را تصویب کرده بود که این مصوبه از سوی اسحاق جهانگیری، - معاون اول رییس جمهوری برای اجرا ابلاغ شده است.

بر اساس این مصوبه، کارکنان رسمی و پیمانی کشوری و لشکری و کارکنان قراردادی شناسه دار دستگاه های اجرایی که از محل منابع بودجه عمومی، حقوق دریافت می کنند و جمع مبلغ مندرج در آخرین حکم کارگزینی کمتر از 30 میلیون ریال است از طریق حساب های بانکی متصل به حقوق و مزایای کارکنان، مشمول این بسته می شوند.

بر این اساس به خانوار های یک نفره 100 هزار تومان، دو نفره 1500 هزار تومان، سه نفره 200 هزار تومان، چهار نفره250 هزار تومان و پنج نفره و بیشتر 300 هزار تومان بسته پرداخت کمک جبرانی و حمایت غذایی از گروه های کم درآمد پرداخت می شود.

در این بخشنامه درباره سایر کارکنان دستگاه های اجرایی که مشمول بند الف.

ماده 2 نمی شوند نیز، آمده است: دستگاه های اجرایی می توانند فهرست کارکنان غیرمشمول این بند را که کمک جبرانی یا حمایت غذایی دریافت نکرده اند جهت بررسی و اقدام بعدی به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصوبه بسته حمایت غذایی اصلاح شد

مصوبه بسته حمایت غذایی اصلاح شد