مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 فروردین 1398 ساعت 08:302019-04-13ورزشي

لژیونر بوکس ایران: حریف قَدَری از کانادا در پیش دارم، اما من تکنیکی ترم


سالار غلامی لژیونر بوکس ایران که سال گذشته با عقد قراردادی سه ساله به تیم تایتل فایت کانادا پیوست تا در وزن 89 کیلوگرم برای این تیم در مسابقات لیگ حرفه ای بوکس جهان به میزبانی شهر تورنتو بازی کند، - در رقابت نخست خود در این لیگ توانست برابر حریفی از مکزیک پیروز شود، اما پس از آنکه دچار مصدومیت شد به ایران بازگشت تا مراحل درمانش را سپری کند.

سالار غلامی لژیونر بوکس ایران که سال گذشته با عقد قراردادی سه ساله به تیم تایتل فایت کانادا پیوست تا در وزن 89 کیلوگرم برای این تیم در مسابقات لیگ حرفه ای بوکس جهان به میزبانی شهر تورنتو بازی کند، در رقابت نخست خود در این لیگ توانست برابر حریفی از مکزیک پیروز شود، اما پس از آنکه دچار مصدومیت شد به ایران بازگشت تا مراحل درمانش را سپری کند.

غلامی این روزها پس از رهایی از مصدومیت زیر نظر پدرش پرویز غلامی(مربی بوکس و از قهرمانان سابق این رشته) تمرینات سختی را می گذراند تا بزودی بعد از چند ماه به کانادا بازگردد و بازی دومش را در لیگ جهانی بوکس حرفه ای برگزار کند.

این بوکسور کرمانشاهی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، در خصوص دیداری که ظرف یک ماه آینده با حریف سیاه پوست کانادایی در مسابقات لیگ جهانی بوکس حرفه ای دارد، اظهار کرد: این حریف تاکنون نزدیک به شش تا هفت بازی را در مسابقات لیگ جهانی برگزار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لژیونر بوکس ایران: حریف قَدَری از کانادا در پیش دارم، اما من تکنیکی ترم

لژیونر بوکس ایران: حریف قَدَری از کانادا در پیش دارم، اما من تکنیکی ترم