مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 فروردین 1398 ساعت 14:412019-04-13فرهنگي

مهلت ارسال آثار به جشنواره «هنرهای تجسمی شکوفا» تمدید شد


مهلت ارسال آثار به جشنواره «هنرهای تجسمی شکوفا» تا 31 اردیبهشت ماه تمدید شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، فراخوان جشنواره استانی هنرهای تجسمی شکوفا از اسفندماه سال قبل منتشر شده است.

این جشنواره به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ابهر با همکاری انجمن هنرهای تجسمی و مؤسسه فرهنگی هنری لوح زرین مانی برگزار می شود.

موضوعات محوری این جشنواره شامل خانه تکانی، خرید عید، هفت سین، چهارشنبه سوری، دید و بازدیدهای نوروزی، مراسم سیزده بدر و بازی های بومی و محلی، سنت ها و آیین های بهار و نوروز در شهر من یعنی در محدوده استان زنجان، استقبال از بهار و نوروز در شهر، آیین های بومی مناطق مختلف است.

 شکوفایی از نگاه هنرمندان است که در قالب بازنمایی هنرمندانه و نگاه نو و همچنین سفرهای نوروزی در شهر من نیز دیگر محور مسابقه است که در قالب اماکن تاریخی و گردشگری، طبیعت بهـاری، مسافران و جاذبه های توریستی برگزار می شود.

 طراحی زغال، آب مرکب، مداد، قلم فلزی ، مدادرنگی، آبرنگ، پاستل، رنگ روغن، آکرولیک، اکولین، گواش ، کاریکاتور دستی و دیجیتالی ، عکاسی موبایلی و دوربین حرفه ای ، نقاشی مداد رنگی، آبرنگ، پاستل، رنگ روغن، آکرولیک، اکولین، گواش ، پوستر دستی و دیجیتالی ، تصویرسازی دستی و دیجیتالی 6 محور این جشنواره است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهلت ارسال آثار به جشنواره «هنرهای تجسمی شکوفا» تمدید شد

مهلت ارسال آثار به جشنواره «هنرهای تجسمی شکوفا» تمدید شد