مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 فروردین 1398 ساعت 19:462019-04-13اجتماعي

یک قطعه جغد تحویل محیط زیست بوشهر شد


مدیرکل حفاظت محیط زیست استان بوشهر از تحویل یک قطعه جوجه جغد انبار نابالغ توسط یک خانواده علاقه مند به حیات وحش به این اداره کل خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، فرهاد قلی نژاد اظهار داشت: یک قطعه جوجه جغد انبار که به تازگی از والدین خود جدا شده بود به علت ضعف جسمانی توسط دانش آموزان دبیرستانی یک خانواده طبیعت دوست زنده گیری  و  جهت درمان به اداره کل حفاظت محیط زیست استان بوشهر تحویل داده شد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان بوشهر بیان کرد: با مشاهده جوجه های پرندگان در صورت امکان  و تشخیص محل لانه با برقراری تماس با اداره کل حفاظت محیط زیست امکان بازگشت این جوجه به لانه را ممکن نمایید و به شهروندان طبیعت دوست  با توجه به شروع فصل زادآوری  بسیاری از پرندگان توصیه می شود از نزدیک شدن به لانه پرندگان و جابه جاسی جوجه ها به جد اجتناب کرده و موارد را به اداره کل حفاظت محیط زیست اطلاع دهند.

وی با تقدیر از  این خانواده علاقمندان به حیات وحش که در امدادرسانی به این حیوانات آسیب دیده همکاری کردند عنوان کرد: مردم در صورت مشاهده گونه های وحشی آسیب دیده آن را تحویل نزدیکترین واحد محیط زیست دهند تا پس از تیمار در صورت امکان در طبیعت رهاسازی شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک قطعه جغد تحویل محیط زیست بوشهر شد

یک قطعه جغد تحویل محیط زیست بوشهر شد