مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 فروردین 1398 ساعت 19:502019-04-13سياسي

انتظارات از جامعه دانشگاهی برای حل چالش های بلایای طبیعی


استادیار جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران ضمن انتقاد از به وجود آمدن دعواهای سیاسی در زمان وقوع بلایای طبیعی به برخی انتظارات از جامعه دانشگاهی به منظور حل چالش های زمان وقوع این بلایا اشاره کرد.

- در نشست "سیل فروردین 98 و تغییر اقلیم: اولین یافته ها" مطرح شد انتظارات از جامعه دانشگاهی برای حل چالش های بلایای طبیعی استادیار جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران ضمن انتقاد از به وجود آمدن دعواهای سیاسی در زمان وقوع بلایای طبیعی به برخی انتظارات از جامعه دانشگاهی به منظور حل چالش های زمان وقوع این بلایا اشاره کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، احمد سلطانی در نشست سیل فروردین 98 و تغییر اقلیم: اولین یافته ها که امروز در مرکز تحقیقات سیاست علمی کشور برگزار شد، با اشاره به اینکه جمعیت هلال احمر در سیل اخیر توانسته بین بخش های خودش به خوبی هماهنگی ایجاد کند و پیش بینی وضعیت هواشناسی نیز کمک شایان توجهی به این نهاد کرده است، به ارائه برخی انتظارات از جمعیت دانشگاهی پرداخت.

وی تشریح کرد: تخلیه اضطراری در حادثه اخیر خوب بود و در بخش هایی از خوزستان نیز تخلیه اضطراری اجباری شده بود؛ با این حال با توجه به سخت بودن شرایط تخلیه برای مردم از جامعه فرهنگی انتظار می رود که به مشکلات روانی به وجود آمده برای مردم در این شرایط توجه داشنته باشن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتظارات از جامعه دانشگاهی برای حل چالش های بلایای طبیعی

انتظارات از جامعه دانشگاهی برای حل چالش های بلایای طبیعی