مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 فروردین 1398 ساعت 13:252019-04-14فرهنگي

جشنواره آیینی و سنتی فهرست مقالاتش را اعلام کرد


دبیرخانه نوزدهمین جشنواره نمایش های آیینی و سنتی اسامی چکیده مقالات پذیرفته شده و مشروط در هفتمین سمینار بین المللی نمایش های آیینی و سنتی را اعلام کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی، دبیرخانه نوزدهمین جشنواره نمایش های آیینی و سنتی اسامی چکیده مقالات پذیرفته شده و مشروط در هفتمین سمینار بین المللی نمایش های آیینی و سنتی را که مرداد سال جاری به مدیریت حمیدرضا اردلان برگزار می شود، اعلام کرد.

هیئت انتخاب هفتمین سمینار بین المللی نمایش های آیینی و سنتی متشکل از محمدحسین ناصربخت، حمیدرضا اردلان و لاله تقیان ضمن تقدیر و تشکر از ارائه دهندگان طرح مقالات برای شرکت در این رویداد و اعلام نتایج بررسی و ارزیابی این بخش اعلام کردند، شرکت در سمینار منوط به ارائه متن کامل مقالات است و در اعلام نتایج آثار مشروط، هیئت انتخاب نظر قطعی خود را پس از دریافت و قرائت مقاله اعلام خواهد کرد.

اسامی 14 چکیده مقاله پذیرفته شده در هفتمین سمینار بین المللی نمایش های آیینی و سنتی به شرح زیر است: - سیاست گذاری نمایش سنتی در تئاتر معاصر ایران، محمدرضا رسولی و پریسا کیومرثی از تهران -بررسی جنبه های تاریخی نمایش خاله رورو به مثابه رویاهای جمعی زنان در هرمزگان، علیرضا داوری از بندرعباس -درآمدی بر مبانی اقتصاد تعزیه ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره آیینی و سنتی فهرست مقالاتش را اعلام کرد

جشنواره آیینی و سنتی فهرست مقالاتش را اعلام کرد