مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 فروردین 1398 ساعت 20:152019-04-14سياسي

تاکید آیت الله مکارم شیرازی بر لزوم توسعه اقدامات فرهنگی در آستان قدس رضوی


آیت الله مکارم شیرازی تاکید کرد که حضور سالیانه میلیون ها زائر در سال در حرم مطهر رضوی فرصت بسیار مغتنمی برای فعالیت های فرهنگی است و باید این اقدامات توسعه باید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ایسنا منطقه قم آیت الله مکارم شیرازی امروز در دیدار حجت الاسلام والمسلمین احمد مروی با تبریک انتصاب وی به عنوان تولیت آستان قدس رضوی برای ایشان در این مسئولیت سنگین و حساس آرزوی توفیق کرد.

وی حفظ و تقویت ارتباط و تعامل با مراجع عظام تقلید و علما را به تولیت آستان قدس رضوی توصیه کرد و با تبیین کارکردها و فعالیت های متنوع و متکثر آستان قدس رضوی، عنوان کرد: حضور سالیانه میلیون ها زائر در سال در حرم مطهر رضوی فرصت بسیار مغتنمی برای فعالیت های فرهنگی است، در زمان مرحوم آیت الله طبسی فعالیت های فرهنگی خوبی شروع شد و در دوره حجت الاسلام والمسلمین آقای رییسی نیز توسعه خوبی پیدا کرد اما نباید به این مقدار بسنده کرد.

این مرجع تقلید شیعه با تاکید بر توسعه اقدامات فرهنگی، افزود: در تمامی فعالیت های آستان قدس رضوی باید با حساسیت و دقت مضاعف عمل شود، بویژه در مسائل مالی باید مراقبت های لازم صورت گیرد تا برخی مشکلات تکرار نشود.

آیت الله مکارم شیرازی توجه به فعالیت های مردمی و عام المنفعه و مشکلات محرومان را به تولیت محترم آستان قدس رضوی توصیه و بر لزوم خب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید آیت الله مکارم شیرازی بر لزوم توسعه اقدامات فرهنگی در آستان قدس رضوی

تاکید آیت الله مکارم شیرازی بر لزوم توسعه اقدامات فرهنگی در آستان قدس رضوی