مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 فروردین 1398 ساعت 12:352019-04-16سياسي

آیت الله مکارم شیرازی تاکید کرد: لزوم توجه ویژه به مسأله فرهنگی شهر مقدس قم


یک مرجع تقلید شیعه با تاکید بر توجه به مسائل فرهنگی در شهر مقدس قم، گفت: نگاه عموم مردم به شهرمقدس قم قبل از مسأله نظافت و زیباسازی،مسأله فرهنگی و دینی شهر قم است.

- آیت الله مکارم شیرازی تاکید کرد: لزوم توجه ویژه به مسأله فرهنگی شهر مقدس قم یک مرجع تقلید شیعه با تاکید بر توجه به مسائل فرهنگی در شهر مقدس قم، گفت: نگاه عموم مردم به شهرمقدس قم قبل از مسأله نظافت و زیباسازی،مسأله فرهنگی و دینی شهر قم است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر آیت الله مکارم شیرازی، این مرجع تقلید در دیدار با دکتر سقاییان نژاد شهردار قم و معاونان ایشان، عنوان کرد: کارها و فعالیت های خوبی در شهرداری قم صورت می گیرد ولی متأسفانه اطلاع رسانی خوبی نمی شود و بسیاری از مردم از اقدامات صورت گرفته بی خبر هستند.

این استاد برجسته حوزه علمیه مناسبت نیمه شعبان را فرصت خوب برای جامعه دینی دانست و بیان کرد: وجود مسجد مقدس جمکران در کل ایران بی نظیر است که این مسجد از ویژگی خاصی برخوردار است؛ از ظرفیت نیمه شعبان در مباحث فرهنگی و دینی باید به خوبی استفاده کرد چرا که برای نیمه شعبان هر چقدر کار شود بازهم قابلیت دارد.

وی ادامه داد: شهرداری و نهادهای مربوط در نیمه شعبان باید آمادگی لازم برای پذیرایی و خدمت به زائران مسجد مقدس جمکران را داشته باشند تا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله مکارم شیرازی تاکید کرد: لزوم توجه ویژه به مسأله فرهنگی شهر مقدس قم

آیت الله مکارم شیرازی تاکید کرد: لزوم توجه ویژه به مسأله فرهنگی شهر مقدس قم