مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 فروردین 1398 ساعت 13:112019-04-16اقتصادي

افزایش 30 درصدی بهای خدمات عمومی تغسیل و تدفین در مشهد


مدیرعامل سازمان فردوس های شهرداری مشهد گفت: افزایش قیمت بهای خدمات بیشتر شامل خدمات اختصاصی بوده و نرخ خدمات عمومی نیز نسبت به سال گذشته 30 درصد افزایش داشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، حجت الاسلام حسین مهدوی دامغانی پیش از ظهر امروز در نشست خبری در ساختمان اداره کل روابط عمومی شهرداری مشهد، با اشاره به در پیش بودن ایام زیارت اهل قبور در ماه شعبان، گفت: از اموری که در دین ما توصیه شده و جزو آداب ما بوده، سرزدن به قبور اموات و زیارت است، اهل قبور که اصل و اساس آن مشخص بوده و امری سفارش شده است.

مدیرعامل سازمان فردوس های شهرداری مشهد بیان کرد: از گذشته تاکنون در خراسان به ویژه مشهد مردم از روز 12 شعبان تا 14 شعبان از صبح تا غروب بر سر مزار اموات حضور پیدا می کنند، اگرچه برای این سه روز تأکید خاصی نیست، اما به یک سنت اجتماعی تبدیل شده که با توجه به استقبال مردمی تمهیدات و تدارکاتی صورت گرفته با دستگاه های مختلف هماهنگی شده است.

وی با اشاره به سرویس دهی ویژه سازمان اتوبوسرانی به مردم با استفاده از 400 دستگاه اتوبوس در این ایام، اظهار کرد: سازمان تاکسیرانی نیز در سال های گذشته در درون آرامستان به مراجعین خدمات دهی می کرد و امسال نیز با هماهنگی صورت گرفته تعدادی خودروی برقی فراهم شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 30 درصدی بهای خدمات عمومی تغسیل و تدفین در مشهد

افزایش 30 درصدی بهای خدمات عمومی تغسیل و تدفین در مشهد