مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 فروردین 1398 ساعت 11:212019-04-20سياسي

دستگیری من در آمریکا با زندگی و کار من در ایران مرتبط بود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مرضیه هاشمی، خبرنگار پرس تی وی در سی امین دوره همایش سیاسی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان که با عنوان جوان پیشرو در مسیر تمدن سازی در واحد علوم و تحقیقات تهران در حال برگزاری است، - گفت: دستگیری من در آمریکا نشانه اختلاف بین گفتن و واقعیت در مورد آزادی است.

وی با بیان اینکه دستگیری من با زندگی و کار من در ایران مرتبط بود، افزود: به قول رهبر معظم انقلاب آمریکا با اسلام آمریکایی و انگلیسی مشکلی ندارد و هر کسی بخواهد در آمریکا نماز بخواند، آزاد است؛ اما اگر کسی بخواهد در مورد ظلم در آمریکا که زیاد است حرف بزند، مشکل ایجاد می کنند حالا اگر با ایران ارتباط داشته باشید مشکل بیشتری ایجاد می کند.

خبرنگار پرس تی وی با بیان اینکه آمریکایی ها چطور توانستند و به خود اجازه دادند من را که یک شهروند امریکایی هستم بی حجاب کنند، افزود: قطعا من آخرین نفری نیستم که این اتفاق را شاهد بودم اگر چه بارها این اتفاقات در آمریکا رخ می دهد، فقط رسانه ای نمی شوند.

هاشمی با بیان اینکه آمریکای واقعی آن آمریکایی نیست که در هالیوود به زیبایی نشان می دهند، تصریح کرد: با تبلیغات و رسانه چهره زیبایی از آمریکا را نشان می دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری من در آمریکا با زندگی و کار من در ایران مرتبط بود

دستگیری من در آمریکا با زندگی و کار من در ایران مرتبط بود