مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 اردیبهشت 1398 ساعت 09:402019-04-22بين الملل

بن سلمان به شاهزاده های مظنون اجازه خروج از کشور را نمی دهد


منابع آگاه اعلام کردند که ولیعهد عربستان به شاهزاده های سعودی که در وفاداری آنها شک دارد اجازه خروج از کشور نمی دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نوشته روزنامه فرامنطقه ای القدس العربی، منابع مطلع فاش کردند که محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان تصمیم گرفته تا به شاهزاده هایی که در وفاداری آنها شک دارد تا زمان بسته شدن پرونده جمال خاشقجی اجازه خروج از این کشور را ندهد.

طبق این گزارش، ازجمله شاهزاده های مذکور، شاهزادگانی هستند که سال 2017 به اتهام فساد در هتل ریتز کارلتون بازداشت شدند که در رأس آنها ولید بن طلال، تاجر میلیاردر سعودی قرار دارد.

القدس العربی به نقل از چند منبع بلندپایه نوشت که محمد بن سلمان به زیاده روی علیه گروهی از شاهزاده ها ادامه داده و قصد از سرگیری این طرح و دور کردن برخی از آنها را از یکدیگر دارد.

طبق گفته این منابع، اقدامات بن سلمان همچنین شامل شاهزاده های نسل دوم نیز می شود و وی ممنوعیت سفر این شاهزاده ها به خارج را در هر شرایطی از جمله موارد پزشکی یا درمان تمدید کرده است و تا زمانی که پرونده قتل جمال خاشقجی، روزنامه نگار منتقد سعودی بسته نشود ادامه خواهد داشت، زیرا بن سلمان بیم آن را دارد که غرب از این مسأله و برخی از شاهزاده ها برای کنار زدن وی از قدرت در آینده استفاده کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بن سلمان به شاهزاده های مظنون اجازه خروج از کشور را نمی دهد

بن سلمان به شاهزاده های مظنون اجازه خروج از کشور را نمی دهد