مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 اردیبهشت 1398 ساعت 15:312019-04-22ورزشي

لزوم ارتقای معاونت امور زنان به یک سازمان


عضو فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی گفت: معاونت امور زنان و خانواده برای پیگیری مطالبات حوزه زنان و خانواده کافی نیست و باید به یک سازمان ارتقا پیدا کند.

- گروه زنان و جوانان خبرگزاری فارس، طیبه سیاوشی شاه عنایتی عضو فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی به نقد یادداشت منتشر شده در صفحه زنان خبرگزاری فارس با عنوان نادیده انگاری نقش مادری در سیاست گذاری های کلان   پرداخت و عنوان کرد: نویسنده این یادداشت، با نام بردن از این جانب، خواهان این بود که مسائل مهم تری مانند امنیت خاطرِ زنانِ فرزنددار و امکان حضور اجتماعی آنان در محل کار، تردد در معابر و.

در اولویتِ پیگیری قرار داده شود.

در واقع نویسنده یادداشت فوق، ادعا کرده بود بازنمایی در تصویرهایِ امروزی از زن، نقش مادری را سانسور می کند و مادری را به عنوان یک کژکارکردِ زنانه در نظر می گیرد؛ و این مسئله را مصداقی از خشونت مدیریتی علیه زنانِ مادر دانسته بود.

همچنین با اولویت بندیِ آماری از زنان، وجودِ حداقل 10 میلیون مادر ایرانیِ دارای فرزند خردسال را دلیلی بر توجه بیشتر به آنان نسبت به سایر گروه های زنان عنوان کرده بود و با این کار، تلویحاً مسائلی چون ورود زنان به ورزشگاه ها، یافتن راه حلی برای معضل کودک همسری، بیمه زنان سرپرست خانوار،  مشکلاتِ خروج زنان از کشور و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم ارتقای معاونت امور زنان به یک سازمان

لزوم ارتقای معاونت امور زنان به یک سازمان