مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 اردیبهشت 1398 ساعت 14:262019-04-25اقتصادي

به مناسبت روز جهانی کارگر جشنواره امتنان از کارگر در بندرعباس برگزار شد


صبح امروز سی امین جشنواره امتنان از کارگر،گروه کار و واحد تولیدی نمونه هرمزگان با حضور جامعه کارگری و استاندار هرمزگان در سازمان تامین اجتماعی هرمزگان برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فارس از بندرعباس محمد علی سلیمی مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی هرمزگان با بیان اینکه امسال شاهد محدود شدن جشنواره کارگری هستیم گفت: با رایزنی ها و گفت و گویی هایی که با جامعه کارگری صورت پذیرفت موافقت گردید که کلیه مخارج این جشنواره به سیل زدگان کشور اهدا شود که در همین راستا شاهد جمع آوری 16 میلیارد ریال برای سیل زدگان بودیم .

وی با بیان اینکه از جمعیت یک میلیون و 700هزار نفری استان هرمزگان بالغ بر 350 هزار نفر کارگر هستند اظهار داشت: خدمات حمایتی بسیاری در سال گذشته از جامعه کارگری صورت پذیرفته است که در 3 مرحله طرح حمایت غذایی کارگران انجام شده است.

سلیمی تاکید کرد: در بخش کارگران ساختمانی 10 هزار نفر تحت پوشش بیمه قرار گرفتند و از این طریق مزیت های بازنشستگی هم شامل حال آن ها شد و همچنین در حوزه ی پیشگیری از آسیب های اجتماعی کارگاه های آموزشی فراوانی برای کارگران برگزار شده است.

مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی هرمزگان ایجاد واحد های همیار کارگری و توجه به ورزش این قشر را از دیگر فعالیت های اداره کل متبوعش برشمرد و خاطرنشان کرد: در بحث ورزش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به مناسبت روز جهانی کارگر جشنواره امتنان از کارگر در بندرعباس برگزار شد

به مناسبت روز جهانی کارگر جشنواره امتنان از کارگر در بندرعباس برگزار شد