مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 اردیبهشت 1398 ساعت 08:062019-04-30بين الملل

داستان عجیب یک درگیری و چندین روایت متناقض


از زمان اعلام خبر حمله به علیرضا افتخاری خواننده معروف کشور در بویین زهرا تا این ساعت بیش از 5 روایت متناقض و متفاوت از منابع گوناگون منتشر شده و باعث پیچیده شدن کلاف این مسئله شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، از حدود ساعت 15 دیروز برخی منابع محلی از حمله افراد ناشناس به علیرضا افتخاری در منطقه آراسنج بویین زهرا و صدمه وارد کردن به این استاد آواز ایران خبر می دادند.

این در حالی بود که افتخاری پس از اجرای پیش از ظهر خود در جمع فرهنگیان شهرستان تاکستان در حال بازگشت به اصفهان از مسیر بویین زهرا و ساوه بود.

در لحظات ابتدایی این اتفاق خبرنگار خبرگزاری فارس در قزوین بعد از چندین بار تماس با تلفن همراه علیرضا افتخاری در نهایت موفق شد با علی عزیزی مدیر برنامه های افتخاری هم صحبت شود تا از طریق او اصل ماجرا و جریان را پیگیری کند.

عزیزی که با تلفن همراه افتخاری صحبت می کرد گفت: در مسیر برگشت در جاده بویین زهرا و در حوالی روستای آراسنج سفلی تعداد 7 تا 8 نفر از افراد ناشناس به خودروی استاد و وی حمله کردند.

مدیربرنامه های این هنرمند کشورمان عنوان کرد: این افراد ضمن آسیب رساندن به خودرو تلاش داشتند تا به استاد نیز آسیب جدی وارد کنند که با ورود ما و برخی مردم، در اقدام خود ناکام مانده و متواری شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

داستان عجیب یک درگیری و چندین روایت متناقض

داستان عجیب یک درگیری و چندین روایت متناقض