مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 اردیبهشت 1398 ساعت 16:512019-05-01فرهنگي

حمایت بیش از 400 کتاب در طرح گرنت


معاون اداره کل مجامع تشکل ها و فعالیت های فرهنگی وزارت ارشاد، هدف طرح گرنت را، انتقال فرهنگ و ادبیات ایران و معرفی نویسندگان ایرانی به خارجی ها عنوان کرد و گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، نشست آشنایی با طرح گرنت جمهوری اسلامی ایران به همت اداره ی کل مجامع تشکل ها و فعالیت های فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در تالار شهید مطهری نمایشگاه برگزار شد.

علیرضا نوری زاده معاون اداره ی کل مجامع تشکل ها و فعالیت های فرهنگی، در این نشست با اشاره به طرح گرنت گفت: طرح حمایت از انتشار و ترجمه ی آثار ایرانی به زبان خارجی (طرح گرنت) به مدت 4 سال است که در دبیرخانه اداره کل مجامع تشکل ها و فعالیت های فرهنگی شکل گرفته است.

وی افزود: هدف از این طرح، انتقال فرهنگ و ادبیات ایران و معرفی نویسندگان ایرانی به خارجی هاست.

در این طرح ما برای ناشران خارجی که آثار ایرانی را به زبان های خارجی ترجمه کنند، مبلغی به عنوان گرنت به ارزش هزار دلار برای کتاب های کودکان و سه هزار دلار برای کتاب های بزرگسالان در نظر گرفته ایم.

نوری زاده با بیان اینکه تاکنون 400 عنوان کتاب مورد حمایت طرح گرنت قرار گرفته است، ادامه داد: علت این که ما گرنت را به ناشران خارجی می دهیم این است که برنامه های توزیع آن ها برای ما قابل قبول است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت بیش از 400 کتاب در طرح گرنت

حمایت بیش از 400 کتاب در طرح گرنت