مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 اردیبهشت 1398 ساعت 10:002019-05-02فناوري

چرا برخی برای خرید محصولات اپل اصرار دارند؟


یک کارشناس فناوری اطلاعات معتقد است در شرایطی که اپلیکیشن های ایرانی از اپ استور حذف شده اند و حتی با اکانت های اینترپرایز هم بیش تر از چند هفته در این مارکت دوام نمی آورند، - دور اپل را خط بکشید یک کارشناس فناوری اطلاعات معتقد است در شرایطی که اپلیکیشن های ایرانی از اپ استور حذف شده اند و حتی با اکانت های اینترپرایز هم بیش تر از چند هفته در این مارکت دوام نمی آورند، اصرار کاربران برای خرید گوشی های آیفون عجیب است و اما اگر این موضوع ادامه دار باشد، در سال های پیش رو تعداد کاربران سیستم عامل iOS در ایران کم می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در حالی که در ایران صدها برنامه نویس مستعد iOS وجود دارد و کسب وکارهای بسیاری، اپلیکیشن های خود را در مارکت آنلاین اپل قرار می دهند، متأسفانه کاربران همیشه با مشکلاتی در استفاده از اپلیکیشن های بین المللی و حتی داخلی از طریق اپ استور روبه رو بودند.

خطای 1009 یکی از شناخته شده ترین این مشکلات است که مدت ها باعث آزار کاربران ایرانی بود و در حالی که با ایجاد محدودیت و تحریم های آمریکا، بسیاری از شرکت ها.

در این راستا میلاد نوری -کارشناس فناوری اطلاعات- در گفت وگو با ایسنا، با بیان این که سیستم عامل اپل با اندروید متفاوت است، توضیح داد: اپل از همان ابتدا سیستم عامل خود را بسته نگه داشته و گفته غیر از اپ است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا برخی برای خرید محصولات اپل اصرار دارند؟

چرا برخی برای خرید محصولات اپل اصرار دارند؟