مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 اردیبهشت 1398 ساعت 00:062019-05-03سياسي

مأموریت نفوذی ها در فضای مجازی چیست؟


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری دانشجو ، روزنامه وطن امروز در یادداشتی نوشت: در تمام یک دهه گذشته، آمریکا تا جایی که توانسته تلاش کرده زیرساخت های ارتباط، - دادن آدرس های غلط و دروغین به مردم، خطرناک تر از تهدید و تحریم های ناکارآمد دشمن است .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری دانشجو ، روزنامه وطن امروز در یادداشتی نوشت: در تمام یک دهه گذشته، آمریکا تا جایی که توانسته تلاش کرده زیرساخت های ارتباط، تغذیه و کنترل افکار عمومی در ایران را تحت کنترل خود بگیرد و به اشغال دربیاورد.

هم در بعد نرم افزاری، یعنی طراحی های سیاسی، روانی و رسانه ای که بتواند همه یا بخش هایی از مردم را در ایران در مقابل نظام بسیج و الگوی رفتار آنها را رادیکال کند و هم در بعد سخت افزاری، با توسعه پلتفرم هایی که اساساً به زندگی دسته جمعی مردم در ایران شکل می دهند.

توسعه شبکه های اجتماعی موبایلی در ایران و رواج بی سابقه و انفجاری آن و سپس انتقال کارکردهای حکومتی به مجموعه های اینترنتی که اساساً معلوم نیست به یکباره از کجا سبز شدند و به کجا متعهد هستند، در واقع زیرساخت سخت افزاری کنترل افکار عمومی در ایران را فراهم آورده است.

به لطف کوتاهی یا شاید هم طراحی کسانی در ایران، اکنون بخش بزرگی از زندگی مردم روی پلتفرم هایی شکل گرفته که نه از قوانین ایر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مأموریت نفوذی ها در فضای مجازی چیست؟

مأموریت نفوذی ها در فضای مجازی چیست؟